آخرین اخبار
کد مطلب: 124657
احتمالا براي روحاني کانديداي کمکي بياوريم!
تاریخ انتشار : 1395/11/20 08:05:20
نمایش : 3019
2 عضو احزاب اعتماد ملي و مردم‌‌سالاري مي‌گويند احتمالا براي روحاني، کانديداي کمکي معرفي شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل ازافکارنيوز، محمدجواد حق‌شناس، عضو حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با فرارو مطرح کرد: نمي‌دانم استفاده از اصطلاح «کانديداي کمکي» صحيح است يا خير اما به طور کلي مدتي قبل در برخي نشست‌هاي  جريان اصلاح‌طلب اين مسئله مطرح شد که يک يا چند کانديدا در کنار آقاي روحاني در انتخابات رياست‌جمهوري حضور داشته باشند و اين ايده طرفداران جدي هم پيدا کرد و بعيد نيست طي هفته‌هاي آينده از اين کانديداها رونمايي کنند تا در انتخابات ارديبهشت‌ماه بتوانند در کنار آقاي روحاني در دوران تبليغات و مناظره‌ها حضور داشته باشند و به وي کمک کنند.

وي در خصوص اينکه حضور کانديداهاي کمکي چه تاثيري در انتخابات دارند، گفت: با توجه به اينکه آقاي روحاني کانديدايي هستند که رئيس‌جمهور مستقر محسوب مي‌شوند، قاعدتا در ايام انتخابات تلاش مي‌کنند از زمان موجود براي ارائه کارنامه دولت و همچنين بيان تفکرات و ديدگاه‌هاي خود بهره بگيرند.

وي ادامه داد: حضور اين کانديداها موجب مي‌شود به نوعي باري از دوش آقاي روحاني برداشته شود. زيرا اگر وي به تنهايي در انتخابات حضور داشته باشد بايد با چندين رقيب به تنهايي رقابت کنند.

حق‌شناس گفت: اما قطعا در پايان ايام تبليغات و فرا رسيدن روز انتخابات جريان اصلاح‌طلب يک کانديداي واحد خواهد داشت و افرادي که از طرف اين جريان در انتخابات حضور خواهد داشت، به نفع کانديداي مورد نظر کنار خواهند رفت.

همچنين داريوش قنبري عضو حزب مردم‌سالاري با بيان اينکه اصلاح‌طلبان فقط يک کانديداي نهايي دارند گفت: در ابتدا بايد به اين نکته اشاره کنم که قطعا و بدون هيچ شک و شبهه‌اي، کانديداي مورد تائيد و حمايت اصلاح‌طلبان آقاي روحاني است. اين را عرض کردم اين شائبه پيش نيايد که جريان اصلاح‌طلب قصد گذر از رئيس‌جمهور را دارند. لازم است جريان اصلاح‌طلب به دنبال گزينه‌هاي کمکي براي آقاي روحاني باشد.

وي مطهري و پزشکيان را از جمله اين کانديداهاي کمکي معرفي کرد.

روزنامه آفتاب يزد هم اين دو را ضربه‌گير روحاني معرفي کرده است.

الصاق کانديداي کمکي به روحاني، در نگاه عمومي عدم اعتماد به نفس وي و بي‌اعتمادي گروه‌هاي حامي وي را تداعي مي‌کند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس